MENU

Union Jack

2039
6

Rebranding szkoły językowej, po 10 latach istnienia poprzedniego logotypu. Podczas budowania moodboardu (czyli dokumentu porozumienia pomiędzy klientem a projektantem) w ostatniej chwili pojawiła się idea przewodnia nowego wizerunku szkoły. Szkoła ta wykorzystuje naturalną ciekawość dziecka, uczy przez gry i zabawy, co daje świetne efekty edukacyjne. Słuchaczy nazwaliśmy małymi superbohaterami, którzy mają naturalne supermoce, które ta szkoła umie wydobyć. Wobec tego nowy logotyp dla szkoły jest jednocześnie multikolorowym symbolem superbohatera oraz niejako tradycyjną „tarczą” na ramieniu dziecka. Powstał znak ogólny szkoły oraz znaki dla poszczególnych usług szkoły (Pick Up, Clever, Exam). Oprócz typowych materiałów brandingowych powstały również grafiki, które są używane jako materiały lekcyjne. Ich wygląd jest inspirowany meotdami pracy z najmłodszymi dziećmi stosowanymi w Szkole Union Jack. Efekty pracy można obejrzeć m.in. na stronie www Szkoły Union Jack.

PRZECZYTAJ JAK WYGLĄDAŁ CAŁY PROCES REBRANDINGU