MENU

Multikolorowe logo dla szkoły językowej

JAK ZACZĄĆ REBRANDING?

Dawno,  dawno temu, za górami, za lasami, powstała szkoła języka angielskiego dla dzieci. Z każdym rokiem stawała się coraz lepsza i wypuszczała na świat nowych małych poliglotów. Dużych również, ale jednak specjalne metody pracy z maluchami dawały tak dobre efekty, że angielski dla najmłodszych to była wizytówka UNION JACK! Autorskie sposoby do nauki języka oraz autorskie metody sprawdzały się rewelacyjnie. Minęło 10 lat. Szkoła nadal rozwijała się wspaniale. Ale cały czas miała to samo logo.

Zupełnym przypadkiem Szkoła Językowa Union Jack  z Rzeszowa stanęła na drodze Logosprint. Wykonałam dla Union Jack audyt wizualny i okazało się, że logo prezentuje się tak jakby była to sieciówka. A jedyna znacząca konkurencja na rzeszowskim rynku posługiwała się tymi  samymi kolorami. W takim przypadku istnieje duże ryzyko, że potencjalni klienci szkoły językowej w tamtej miejscowości nie będą w ogóle rozróżniać tych szkół.

Zapadła decyzja o zmianie logo. Zanim doszło do pierwszych szkiców trwała wzajemna wymiana zdań pomiędzy projektantem z Logosprint, założycielką tej szkoły oraz jej lektorami. Wspólnie uzgodniliśmy trop i język wizualny jakim będzie się posługiwała szkoła po rebrandingu. Poniżej możecie zobaczyć spośród jakich opcji wybieraliśmy i jak wyglądały moodboardy, które posłużyły nam w tym, by dobrze się zrozumieć. Na naszych tablicach inspiracji (wyszukanych w różnych źródłach przez nas) znalazło sie 4 różnych typy:

 

MALI SUPERBOHATEROWIE
wybór logo dla szkoły językowej
SZKOŁA Z HOGWARTU
inspiracje dla projektu logo szkoły językowej
Świat z PAPIERU
pomysłowe logo dla szkoły językowej
Nastoletni odkrywca

Mieliśmy ogólną wizję i wyznaczone cele jakie logo ma spełniać. Tuż przed rozpoczęciem prac okazało się, jednak, że nasza rozmowa otworzyła jeszcze jedne drzwi. I nowa narracja w komunikacji szkoły ma kręcić się wokół super bohaterów. Szkoła ma trzy rodzaje kursów w zależności od wieku ucznia. Już na tym etapie zdecydowaliśmy, że dla każdego kursu będzie inny kolor znaku. Jako że multikolorowy świat z moodboardów wszystkich nam się spodobał powstało logo wielokolorowe. Czy widzisz w tym znaku tą energię, świeżość i dziecięcą radość?

CO jeszcze oprócz logo?

Mamy już znak, czego chcieć więcej? Teraz logo musi się zadomowić na stronie www i na mediach społecznościowych! Wykonaliśmy szereg postów obrazkowych a także z sentencjami. Dużo, dużo wielokolorowych grafik. Jak mogą wyglądać nieszablonowe posty na Facebooka Szkoły językowej? To obrazkowe przedstawienie mocnych stron tej firmy.  Przykłady poniżej:

szkoła językowa angielskiego inna niż wszystkie!
kształcimy superbohaterów
pozytywna energia grupy
tworzymy domową atmosferę

DEDYKOWANE ANIMACJE POKLATKOWE

Poszliśmy jeszcze o krok dalej. Każdemu z trzech kursów przyporządkowaliśmy superbohatera, o konkretnym wieku i specyficznych aktywnościach. Powstały również z ich udziałem filmiki. Ściślej mówiąc były to animacje poklatkowe wycinanych z papierum kartonu i folii postaci.  Dlaczego akurat tak? Ponieważ to w Union Jack dzieci uczą się poprzez zabawę, poprzez doświadczanie rękawi i zabawa z kolorami, wycinaniem oraz ruchem jest na porządku dziennym! Poniżej po jednym kadrze z przygotowań do animacji:

O WSPÓŁPRACY

"Polecam serdecznie świetną firmę i jej "mózg" czyli Dominika Jeleśniańska !!! Dominika dokładnie zapoznała się z naszą działalnością w mediach społecznościowych a potem skontaktowała się z nami i w obszerny sposób udzieliła wielu rad i wskazówek aby nasz przekaz był skuteczniejszy. Dzięki niej zmieniliśmy całą szatę graficzną aby do nas pasowała i odzwierciedlała kim naprawdę jesteśmy. Nasza nowa strona internetowa jest teraz zgodna z naszym prawdziwym wizerunkiem i budzi zachwyt wśród klientów! "
Sylwia Rytarowska
Union Jack

Leave a Comment!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *