MENU

Logo firmowe dla Ziarno Smaku

Dodaj tu swój tekst nagłówka

Zaczęło się od projektu etykiet. Prośba o zaprojektowanie jednej etykiety skończyła się na zestawie 46 etykietach, bannerach,  postach na Facebooka i  Instagrama, stronie internetowej, ulotce… Ale co z logo? Bez logo nie byłoby tej całej reszty. Twoje logo to może być prosty napis. Ale kiedy zobaczysz co ze zwykłego napisu można wydobyć. Jaki potencjał kryje się za każdą literą, w każdym foncie (potocznie zwanym czcionką) to aż zaświecą Ci się oczy! Tak jak to było u właścicielki firmy Ziarno Smaku. 

projekt logo etykiet i grafik

Pod koniec 2018 roku otrzymałam telefon: „potrzeba logo i etykiet na już, czyli do końca tygodnia”.  Padło pytanie, czy można wykonać jedną etykietę do edycji. Teoretycznie można, ale w praktyce każdy projekt do druku musi być odpowiednio przygotowany. I nie da się tego zrobić w programie Canva, czy Photoshop online. Jeśli nie wiesz czym są spady, linie cięcia, CMYK i fonty w krzywych to nie masz szans na poprawny wydruk etykiet. Koniecznie zwróć się do kogoś z doświadczeniem, by uniknąć niepotrzebnych nerwów ibłędów na gotowych partiach materiałów! Więc powoli doszliśmy razem do tego czego potrzeba powstającej marce i jak możemy jej pomóc. Im jednak dłużej rozmawialiśmy tym bardziej zdawałam sobie sprawę jak bardzo to będzie złożony projekt. Do tego całkowita praca zdalna, drukarnia słoweńska i zero pomysłu na marketing internetowy. W ramach konsultacji udało się ustalić, że niezbędny będzie profil firmowy na Facebooku, sklep www tymczasowo będzie zastępowało Allegro i zaraz po logo, etykietach i ulotce bierzemy na warsztat stronę www, w dalszej kolejności sklep.

Logo zostało przygotowane bardzo sprawnie i przyjęte z wielkim entuzjazmem. Trzeba przyznać, że z powodu obostrzeń prawnych projekt etykiet nie był już taki przyjemny, ponieważ nowa ustawa określa wielkość liter w tabelach, ilość tekstu w tabelach wiadomo niezmienna, a słoweńskie drukarnie miały swoje limity rozmiaru etykiet.

Ale udało się pogodzić wszystkie  wymagania. Etykiety w stylu retro w niespełna pięćdziesięciu sztukach zagościły na opakowaniach. Ledwo pierwsza partia zeszła z linii produkcyjnej, a niedługo potem pojechały na targi do Warszawy. A później…zainteresował się nimi jeden z finalistów MasterChef i opowiadał o nich na Instastory. Tak więc na szybko powstało konto IG Ziarno Smaku. I bardzo słusznie! Tam też znajdziecie inspiracje nietypowych w smaku i zdrowych dań oraz zobaczycie w jakich pięknych okolicach dojrzewają dynie, które są najważniejszą częścią biznesu Ziarno Smaku!

projektowanie responsywnych stron www

Leave a Comment!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *