MENU

Chcę logo dla nowej firmy

logo dla nowej firmy

Z iloma firmami spotykasz się na co dzień? Ile logotypów pamiętasz i dobrze Ci się kojarzą? Co decyduje o tym, że reklama zapada Ci w pamięć? Pomyśl czy Twoja firma ma swój wizualny charakter? Co warto w niej zapamiętać? Czy nie zgubi się w tłumie?

Obserwuję, że większość przedsiębiorców zakładających swoje firmy i proszących mnie o logo nie wiedzą nic o technicznych zawiłościach tego tematu. Są w stanie zgodzić się na najtańszą opcję na rynku ponieważ nie zwracają uwagi na to co najważniejsze: logo pracuje na ich firmę co dzień  w bardzo wielu formach i to nie jest jednorazowy temat. To tak jakbyś kupował samochód i zwrócił uwagę tylko na kolor i wygląd.

Zastanów się

Budowanie wizerunku firmy jest jak inwestowanie w dom. Jeśli wybierzesz najtańsze materiały twój wymarzony dom albo nie będzie wyglądał tak jak chcesz (by klienci sami do ciebie przychodzili), albo za niedługo będziesz musiał je wymienić przebudowując cały dom. Charakter twojej marki i logo są punktem wyjścia do zbudowania całego świata firmy.

 

Na pewno wygląd profesjonalnego logo jest bardzo ważny, ponieważ wzbudza w twoich klientach emocje. Zapewne chciałbyś, żeby to był: zachwyt, radość, uśmiech, sympatia, respekt. Jeśli logo jest nieprzemyślane niestety możesz wywołać nim niepożądane emocje i wrażenia jak: niedopasowanie logo do firmy, niechciane skojarzenia, ośmieszenie, obojętność, poirytowanie.

Ale wygląd jest równie ważny jak funkcjonalność tego znaku. Jesli jest dobrze zaprojektowany nie sprawia Ci kłopotu na co dzień. Gdy przyjdzie ci do głowy druk wizytówek, nadruk na drobnych gadżetach reklamowych, wydruk kilkumetrowego wielkoformatowego banneru itd. Zazwyczaj kupno taniego logo kończy się wielkimi problemami w aplikacji tego znaku.

Ty nie musisz tego wiedzieć jak to się robi. Zamów dobrze zaprojektowane logo u specjalisty. Który podpowie również jakie formy promocji będą w twojej sytuacji odpowiednie oraz pomoże przygotować odpowiednie materiały.

Wiemy również jak ważna jest szybkość i sprawne działanie gdy zakłada się nową firmę. Ty masz plan działania firmy, a my wiemy jak ma działać logo, grafika, strona www.

 

Jakie powinno być profesjonalne logo?

Logo to nie tylko ładny obrazek, jego podstawowym zadaniem jest reprezentacja firmy. Jest to oczywiste, że musi być oryginalne i estetyczne. Ale by mogło zacząć pracować na Twoją firmę powinno być:

 

  • czytelne
  • dopasowane do charakteru firmy
  • zapadające w pamięć
  • poprawnie skonstruowane
  • pobudzające wyobraźnię
  • zachęcające do współpracy
  • otoczone spójną grafiką

Pomagam podkreślać charakter firm, poprzez logo i całą oprawę wizualną. Z radością obserwuję kiedy po rozmowie ze mną firma nabiera wizualnych rumieńców a właściciel dowiaduje się o swojej działalności czegoś nowego. Jak działa Logosprint? Projektuje obrazy idealnie dopasowane do twojej firmy. Logo, które mówi do twoich klientów, zanim ty to zrobisz. Otwierając swój biznes masz mnóstwo spraw, a większość z nich na już. Szanuję Twój czas, dlatego w systemie Logosprint zdobędziesz profesjonalne logo już w przeciągu już trzech dni. Przeczytaj jak wygląda moja metoda pracy nad logo.