MENU

BLOG kulisy projektowania

CASE STUDIES

Czy wszystkie szkoły języka angielskiego muszą posługiwać się tymi samymi barwami w logo i tymi samymi stockowymi zdjęciami w mediach społecznościowych? Jak zmienić całkowicie wizualny świat szkoły języka angielskiego dla dzieci? Przeczytaj jak  nam się udało podkreślić zalety Szkoły Union Jack.

Projektowanie logo to za każdym razem nowa przygoda. I dla projektanta i dla zamawiającego. Najlepiej porozumieć się jeszcze przed pierwszymi szkicami, co do tego: jaki ma być znak, a jaki nie może być. To drugie jest równie ważne! Logo nie jest ilustracją, ani maskotką firmy… Więc czym?

Jeden rzut oka i wiesz jakich wartości możesz spodziewać się po marce. Nie da się tego osiągnąć, bez analizy sytuacji aktualnej oraz planów na przyszłość. A to wszystko dzięki ścisłej współpracy z właścicielem firmy. Zobacz jak ważne jest by znak idealnie pasował do charakteru firmy

Zdarza się, że logotyp nie spełnia oczekiwań właściciela firmy, np: niedokładnie określa działalność, jest zbyt podobny do logotypów bezpośredniej konkurencji, lub nie podkreśla wyjątkowości biznesu. Skoro w firmie zmieniło się tak dużo, dlaczego by nie zmienić logo?

ARTYKUŁY

Logo to nie tylko ładny obrazek, jego podstawowym zadaniem jest reprezentacja firmy. Jest to oczywiste, że musi być oryginalne i estetyczne. Ale by mogło zacząć pracować na Twoją firmę powinno również inne cechy. Przeczytaj jakie powinno być profesjonalne logo.

Trzy proste porady dla początkujących ze swoją działalnością. Zobacz na przykładach jak można jedną nazwę wyrazić na kilka sposobów. Przeczytaj co warto wiedzieć zanim zlecisz zaprojektowanie logo?